گروه نرم افزاری ما می توانیم
نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیکی ما می توانیم کاملترین و پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیکی , CRM تحت وب می باشد.
سامانه مدیریت دسکتاپ
محصولات مدیریتی و مالی

سامانه مدیریت دسکتاپ

نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیکی ما می توانیم کاملترین و پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت اسناد الکترونیکی , CRM تحت وب می باشد.


سامانه مدیریت دسکتاپ
  • اطلاع از وضعیت قراردادهای خود به صورت لحظه ای
  • دسترسی به صندوق الکترونیکی به صورت آنلاین
  • دسترسی آنلاین به اطلاعات کلیه پرونده های خود
  • مشاهده کلیه اطلاعات مشتری در لحظه تماس با شما
  • ارسال ایمیل های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به صورت تکی، جمعی و گزینشی
  • ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به صورت تکی، جمعی و گزینشی
  • ارسال نامه در دبیرخانه و کنترل نامه های دریافتی
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور همچنین تسویه آنها
سامانه مدیریت دسکتاپ "ما می توانیم" یک نرم افزار جهت کمک به شما برای مدیریت بهتر و دقیق تر کار های روزانه کارمندان شرکت می باشد. شما به کمک این سامانه می تواند مشخصات و مدارک و اسناد مربوط به هر مشتری را به صورت مجتمع و بر اساس سلیقه و نظر خود در یک محیط به صورت مجتمع داشته باشید . سامانه این امکان را برای شما فراهم می آورد که به سادگی بتوانید پرونده ها و قراردادهای خود را برای هر مشتری ثبت و نگهداری نمایید. شما میتوانید به صورت آنلاین و از هر نقطه ای به کلیه اطلاعات نرم افزار مدیریتی خود دسترسی داشته باشید. دبیرخانه این سامانه بسیار کاربر پسند و آسان است و شما به راحتی میتوانید برای کلیه اشخاص موجود در سیستم پیام گذاشته و یا پیام دریافت نمایید و کلیه پیام های ارسالی و دریافتی در صندوق قابل مشاهده است. هر کاربر می توانید برای خود یا دیگران پیام هشدار ارسال نماید که در تاریخ و ساعت مورد نظرتان شخص مورد نظر را آگاه نماید. همچنین هر کاربر می تواند وظایف مربوط به هر مشتری مانند (قرار های ملاقات ، تماس با ایشان و یا دیگر کارها) را به صورت پیام یادآوری برای خود ثبت نماید به این ترتیب امکان فراموش شدن وظایف و فعالیت های تعریف شده کاربر به حداقل میرسد. هر شخص با نگاه به صفحه کارتابل خود می تواند لیست کارها و پیگیری های خود را مشاهده و آنها را انجام دهد. همچنین کاربران می توانند برنامه ریزی نمایند که تماس ها و جلسات مهمشان با پیامک به آنها یادآوری شود و شما قادر خواهید بود کلیه پیگیری های بعدی را در سامانه تنظیم نمایید. شما می توانید در یک نگاه وضعیت فروش های جاری و نیز پیگیری های بعدی آنها را مشاهده کنید و کارهایتان را به سادگی مدیریت نمایید.
  • مزایای نرم افزار
  • امکانات جانبی
ایجاد پرونده برای اشخاص حقیقی و حقوقی
ثبت قرارداد های مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی
ثبت خدمات و محصولات قابل ارائه
ثبت پیش فاکتور ,فاکتور فروش , مبالغ دریافت شده برای مشتریان
امکان دریافت و ثبت مبالغ فاکتورهای فروش به صورت نقدی ، چک ، کارت به کارت ، واریز به حساب و ...
مشخص کردن پرونده های مرتبط با هم و نوع ارتباط بین پرونده ها
دارای تابلوی اطلاعیه ها، نکات و یادداشت ها
ارسال و دریافت پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به صورت تکی، جمعی و گزینشی
ارسال و دریافت ایمیل های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به صورت تکی، جمعی و گزینشی
مجهز به سیستم هشدار هنگام سررسید پیام ها
امکان تعریف کاربران سامانه و میزان دسترسی آنها
دسترسی به سامانه به صورت تحت وب از هر کجای دنیا
دبیرخانه جهت ارسال و دریافت نامه ها با ضمیمه فایل
ارسال پیامک هوشمند برای گیرنده بعد از ارسال نامه در دبیرخانه
دارای سامانه اختصاصی ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی همراه با پیوست فایل های نامحدود (دبیرخانه)
محیطی ساده و زیبا


نظر خودتان را ارسال کنید


گروه نرم افزاری ما می توانیم
اصفهان، خیابان کاوه، حد فاصل بزرگراه چمران و برج کاوه، ساختمان نوآوران، طبقه دوم، واحد 5، گروه نرم افزاری ما میتوانیم
031-34597023 | 031-34597024 031-34597023
info@wecanco.ir
logo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری ما می توانیم می باشد . RSS