گروه نرم افزاری ما می توانیم
نرم افزار مدیریت قرارداد های شرکت های آسانسور و پله برقی، کلیه مراحل عقد قرارداد های خود از مرحله استعلام تا سرویس و نگهداری را مدیریت میکند.
نرم افزار مدیریت شرکت های آسانسور
محصولات مدیریتی و مالی

نرم افزار مدیریت شرکت های آسانسور

نرم افزار مدیریت قرارداد های شرکت های آسانسور و پله برقی، کلیه مراحل عقد قرارداد های خود از مرحله استعلام تا سرویس و نگهداری را مدیریت میکند.


نرم افزار آسانسور
  • امکان مدیریت روند اجرای پروژه های شرکت آسانسوری شما به سادگی
  • مدیریت عملکرد و برنامه ریزی فعالیت پیمانکاران برای پروژه های متفاوت
  • امکان تخمین زمان اتمام و تحویل پروژه به مشتریان
  • ثبت و گزارشگیری از تمامی مراحل قرارداد اجرای پروژه و قرارداد پشتیبانی شما به صورت یکپارچه
  • ثبت استاندارد های انجام شده بر روی آسانسورتوسط شرکت های بازرسی
  • اطلاع از وضعیت روند اجرای پروژه ها و قراردادهای خود همچنین منابع مورد نیاز آنها تنها با یک کلیک (در کوتاه ترین زمان)
  • اطلاع از تاریخ سررسید قراردادهای سرویس و نگهداری قراردادهای خود
با استفاده از نرم افزار مدیریت شرکت های آسانسور "ما می توانیم" شما قادر خواهید بود کلیه مراحل عقد قرارداد های خود از مرحله استعلام تا سرویس و نگهداری را مدیریت نموده و به سرعت قرارداد یا استعلام خود را در سیستم ثبت نموده و چاپ نمایید همچنین سامانه شما را در دستیابی سریع به استعلام یا قراداد ها و جلوگیری از بایگانی های بی مورد یاری خواهد نمود شما می تواندی کلیه اطلاعات اساسی و پایه خود اعم از مشخصات اشخاص و همکاران ، قطعات ، مشخصات فنی انواع آسانسور ها و ... را به راحتی در سامانه ثبت نموده و قراردادهای خود را با استفاده از پیش فرض های آماده موجود در سامانه منعقد نمایید. جهت سهولت در کار کلیه عملیات ثبت و استعلام هر قرارداد تنها در یک فرم کاری تنظیم می گردد تا انجام تمامی مراحل ثبت ، استعلام ، مشخصات فنی بسیار قطعات ارسالی ، پیمانکاران و ... بسیار آسان و ظرف چند دقیقه امکان پذیر باشد. به کمک این سامانه شما قادرید برای هر مشتری خود یک پرونده در سامانه ایجاد نموده و تمام قرارداد ها، سفارش اجناس، استعلام ها و .... به صورت مجتمع و در کنار هم داشته باشید . شما در این سامانه می توانید برای یک قرارداد خاص چندین فایل ، نقشه، عکس و ... را ضمیمه پرونده نمایید و تا در مواقع لزوم بتوانید به آنها دسترسی سریع داشته باشید همچنین قادر خواهید بود بازدید های اداره استاندارد را جهت ثبت تا تایید نهایی برای هر بازدید پیگیری نمایید. مشخص نمودن پیمانکاران هر قرارداد از دیگر امکانات سامانه می باشد شما می توانید گزارش جامعی از عملکرد پیمانکاران خود در قراردادهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشید .
  • مزایا ی نرم افزار
  • امکانات جانبی
امکان ثبت و چاپ استعلام یا قرارداد به صورت سیستمی
انعقاد و چاپ قرارداد فروش، نصب، نگهداری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش
نمایش لیست قراردادهای پشتیبانی رو به اتمام در هنگام ورود به برنامه
سیستم مدیریت کارهای روزانه ، قرار ملاقات ها و ...
سفارش قطعات برای هر پروژه
ثبت قطعات ارسالی ، تحویل گیرنده و ... برای هر پروژه
گزارشات متنوع و کامل از تمامی اطلاعات وارد شده در سامانه
ضمیمه کردن فایل ها ، نقشه ها و تصاویر به هر قرارداد برای پیگیری های بعد
ثبت استاندارد های انجام شده بر روی آسانسور توسط شرکت های بازرسی استاندارد
ارائه انواع گزارشات مربوط به قراردادها، پروژه ها و کارفرماهای مختلف
امکان مدیریت کاربران و تعیین دسترسی های کاربران سیستم
امکان ارسال پیامک برای پیگیری ها و اطلاع رسانی به مشتریان و پیمانکاران
ویرایش صفحات چاپ برنامه به صورت کاملا پویا توسط کاربران
محیط ساده و جذاب با امکان تغییر رنگ بندی ، منوها و صفحات مختلف برنامه
تعریف گروه قطعات و مشخصات سفارشی هر قطعه
تعریف طرف قراردادها، همکاران، فروشندگان و خریداران
تعریف آسانسور های پیش فرض و فراخوانی آن در ثبت قرارداد


نظر خودتان را ارسال کنید


گروه نرم افزاری ما می توانیم
اصفهان، خیابان کاوه، حد فاصل بزرگراه چمران و برج کاوه، ساختمان نوآوران، طبقه دوم، واحد 5، گروه نرم افزاری ما میتوانیم
031-34597023 | 031-34597024 031-34597023
info@wecanco.ir
logo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری ما می توانیم می باشد . RSS