گروه نرم افزاری ما می توانیم
با الکترونیکی کردن کلیه عملیات خرید به صورت آنلاین و بهره مندی از نرم افزار حسابداری متصل به نرم افزار عملیات خرید و فروش فروشگاه شما به آسانی انجام می گیرد.
نرم افزار مدیریت هایپر مارکت

نرم افزار مدیریت هایپر مارکت

با الکترونیکی کردن کلیه عملیات خرید به صورت آنلاین و بهره مندی از نرم افزار حسابداری متصل به نرم افزار عملیات خرید و فروش فروشگاه شما به آسانی انجام می گیرد.

امروزه با توجه به ماشینی شدن زندگی روزمره و محدویت زمان، اغشار مختلف جامعه تمایل به خرید از فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت هایی دارند که تمام کالا ها و نیازهای روزمره افراد را دارا بوده و در کمترین زمان ممکن امکان تسویه حساب و چاپ فاکتور برای مشتری را دارا باشند و از انجا که ثبت اقلام مشتری و قیمت آن در رایانه با نرم افزار های موجود پروسه ای زمانگیر می باشد، گروه نرم افزاری ما می توانیم برای رفع این مشکل اقدام به تهیه و تولید نرم افزاری عملیاتی و سریع برای انواع سوپر مارکت و هایپر مارکت ها جهت تسریع در امر صدور فاکتور نموده است.

از مزایای این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  بانک اطلاعاتی با بیش از 8000 قلم کالای از پیش تعریف شده به همراه بارکد
  •  تسريع در امر سفارش گيري و صدور فاكتور
  •  قيمت گذاري اتوماتيك و دستي
  •  تعيين چند قيمت براي يك كالا
  •  معرفي كالا به صورت نامحدود در چند سطح
  •  سیستم کاردکس کالا(چرخش کالا)
  •  امکان تعریف  و کسورات کالا
  •  کارکرد در محیط شبکه با تعداد دستگاههای نامحدود
  •  امکان ارتباط نرم افزار با سیستم های EFT POS برای اتصال به سیستم بانکی شبکه شتاب
  •  امكان تعريف و چاپ باركد به صورت كاملا اتوماتيك براي كالاهاي فاقد باركد
  •  سیستم انبارداری پیشرفته با امکانات بالا
  •  امكان فروش منفي و اصلاح موجودي به صورت اتوماتيك در صورت وارد نمودن فاكتور خريد
  •  امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی برای کلیه مدیران و کاربران و اپراتورها توسط مدیر سیستم
  •  گزارشات متنوع در زمينه فروش، خريد، انبار
  •  امكان تعيين نقطه سفارش حداقل و حداكثر براي كالاها و گزارش گيري از آن ها
  •  امكان صدور حواله بين انبارهاي مختلف، ثبت ضايعات، برگشت از خريد و...
  •  امكان ثبت موجودي اوليه كالاها در سيستم
  •  امکان محاسبه ماليات بر ارزش افزوده، تخفيف، كرايه حمل و...
  •  امكان اختصاص فاكتور تلفني به يك پيك و تسويه حساب با پيك
  •  امکان تعریف مشتركين اعتباري در سيستم با قابليت پرداخت نقدي و غير نقدي
  •  امكان تعريف كالا به صورت عددي ، وزني ، بسته اي ، باركدي و....
  •  سیستم به روزرسانی و انبارگردانی (به روز نمودن موجودی کالاها)
  •  معرفي افراد و کاربران به صورت نامحدود
  •  ترازنامه منطبق با استانداردهای حسابداری و گزارشات امور مالي و حسابداري (گزارشات متني و نموداري )
  •  دفتر روزنامه، دفتر معین، دفتر کل
  •  ثبت اسناد به دو حالت اتوماتیک و دستی
  •  سود و زیان برای یک کالا، یک گروه کالاها، در دوره های زمانی مختلف
  •  امور كاربران و صندوقداران
  •  ثبت انواع هزينه ها, در آمدها و ضایعات
  •  انبار، انبار داري و انبار گرداني
  •  پيش فاكتورهاي متنوع براي غرفه ها، در حالتهاي متنوع همراه با رسيد پرداخت صندوق براي كالاهاي ارزشمند
  •  گزارش کامل متنوع از ورود و خروج انبار
  •  قابلیت نصب ساده بدون نیاز به متخصص، توسط خود فرد
  •  امکان بررسی کارکردها و تهیه گزارشات متنوع، کنترل میزان فروش، موجودی صندوق، کارکرد صندوقدار
  •  جستجو براي تمامي فاكتور هاي خريدو فروش به ازاء كالا، انبار، خريدار، كاربر صندوقدار و.....
  •  امکان بهره گیری از سیستم حفاظتی RFID (سیستم کنترل فروش در خروجی ها)
  •  اخطار در مورد كالاهايي كه با ضرر يا سود كم در حال فروش هستند
  •  ثبت کلیه عملكرد صندوقداران
  •  فروش سريع كالاهاي بدون باركد
  •  استفاده از انواع تخفیفات
  •  تعيين كالاهايي كه شامل 5 درصد ارزش افزوده هستند
  •  فروش نقدي، اعتباري، بن، نسيه، عابر بانك
  •  فرمولي جديد براي وارد نمودن كالاها در فاكتور خريد با سرعت و دقت بالا و درصد خطاي صفر
  •  ثبت امور خريد, فروش و برگشتي ها با امكان استفاده از حواله, رسيدو قيمت گذاري( دستي و اتوماتيك)

بر چسب ها
گروه نرم افزاری ما می توانیم
اصفهان، خیابان کاوه، حد فاصل بزرگراه چمران و برج کاوه، ساختمان نوآوران، طبقه دوم، واحد 5، گروه نرم افزاری ما میتوانیم
031-34597023 | 031-34597024 031-34597023
info@wecanco.ir
logo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری ما می توانیم می باشد . RSS